Herba yang penting untuk masak -memasak.

Sunday, November 04, 2007

Untuk seorang kawan

Rindu diri ini siapa yang tahu?

Rindu yang membakar rindu yang membara
Mungkinkah akan rentung dalam penantian
Mungkinkah kan ku biar kau berlalu
tanpa perlu tahu?
Akan rindu yang ku bendung didalam hatiku.

Aku bukan anak gadis yang tersipu malu bila
rindu menghentam kalbu.
Aku seorang wanita yang punya rasa cinta!

Tanpa mu disisi
Bila rindu ku melanda, dialun ombak hati ini
Bila rindu ku membara, sakit dan pedih hati ini
Mungkinkah akan ku biarkan kau berlalu
tanpa perlu tahu?

Ermh.. aku wanita alaf baru
akan ku persembahkan
supaya kau juga tahu akan rindu ku pada mu
Aku tidak peduli, apa yang aku mahu
kau perlu tahu rindu dihati ini
hanya pada mu.

No comments:

About Me

My photo
Born in 1962, reborn in 2005. Planning to sail the world with my family..to all those exotic places..anyway since we are not that rich and we love to shares..some berth will be allocated for paying guest..welcome aboard..!