Herba yang penting untuk masak -memasak.

Tuesday, October 17, 2006

Kuih Raya..

Ina dah beli barang-barang keperluan untuk buat kuih raya, malam tadi Shida ajak gi beli barang keperluan dapur, Ina dah beli yang dia punya pada waktu pagi semalam, dia pergi ngan akak Ana dan Siti Mariam anak saudara aku. Aku dan Shida gi rumah Ina selepas balik dari shopping. Ina tengah test adunan buat biskut dan kuih tart..aku kena jaga Nazirah dan Aiman..mari..duduk ngan abah tengok T.V..! Baya sibuk sms..HP dia rosak ..baru aku ambil balik dari repair..semasa balik dari kerja..RM25 untuk charger pin yang dah terpeleot tu..sebab tu la dia sedang sibuk sewaktu itu..tengah mengkadho balik waktu sms yang dah terlepas agaknya..
Wanginya bau kuih yang sedang masak..tumix tumix aroma..Aku telah diberikan tugas menguji coklat chip dan kuih tart tersebut..'nap nyer..' Malam ni boleh test lagi kot..

No comments:

About Me

My photo
Born in 1962, reborn in 2005. Planning to sail the world with my family..to all those exotic places..anyway since we are not that rich and we love to shares..some berth will be allocated for paying guest..welcome aboard..!